Deel 68

Het is  weer tijd voor een aantal delen van “Uit de oude doos”. Inmiddels alweer deel 68. We beginnen met een 11-tal foto’s en contributiekaart van V.V. Tegelen. Ook het volgende deel van uit de “Oude doos” zal bestaan uit foto’s en overig materiaal van V.V. Tegelen. Bij de meeste foto’s missen we nogal wat gegevens zoals datum en namen van de spelers. Wie kan ons hiermee helpen? Stuur dan een email naar Jan Trepels (jjtrepels@home.nl)

Foto 516

1-ste elftal V.V. Tegelen 1932 tijdens 25 jarig jubileum.

Knielend v.l.n.r.: J. Beurskens, H. Huys, Louis Dondit, J. Ververgaert, H. v.d. Kerkhof.

Staande v.l.n.r.: Frans Oehlen, Tj. Knier, J. Thissen, P. Huys, Frans Swinkels en A. Teeuwen.

Foto_517
Foto 517

Bestuur V.V. Tegelen tijdens 25-jarig jubileum in 1932.

Zittend v.l.n.r.: P. Probst, A. Poell (secretaris), Th. Thijssen (voorzitter), L. Cremers (penningmeester), St. selen.

Staande v.l.n.r.: S.H. Hovens, W. Huberts, W. Leenen en J. Ernst.

Foto_518
Foto 518

Jeugd in 1942.

Eerste wedstrijd van Frans Swinkels. Keeper met bloemen is Herman Teeuwen. Wie weet welk elftal dit is en uit welk jaar en de overige namen van de spelers?

Foto 519

V.V. Tegelen  Wie weet namen van de spelers en welk elftal dit is en uit welk jaar? Foto genomen op voetbalveld bij de Haandert.

Foto 520

V.V. Tegelen 1937. Wie weet namen van spelers en welk fetal dit is? Foto genomen op voetbalveld bij de Haandert.

contributiekaart
Contributiekaart V.V. Tegelen

Foto 521

Jeugdteam V.V. Tegelen. Wie weet uit welk jaar, welk team en namen van spelers? Foto genomen voor tribune op voetbalveld bij de Haandert.

Foto 522

1-ste Elftal V.V. Tegelen. Wie weet namen van personen op de foto en uit welk jaar deze is?

Foto 523

Burgemeester Pesch neemt de aftrap van de wedstrijd van V.V. Tegelen tegen Longa (uit Tilburg) tijdens de opening van het nieuwe voetbalveld bij de Haandert op 7 augustus 1927.

Foto 524

Grote publieke belangstelling tijdens opening nieuw voetbalveld bij de Haandert op 7 augustus 1927.

Foto 525

Toespraak van Burgemeester Fesch tijdens opening nieuw voetbalveld bij de Haandert op 7 augustus 1927.

Foto 526

Genodigden op de tribune tijdens opening nieuw voetbalveld bij de Haandert op 7 augustus 1927.

Sportclub Irene Inside

Gebroeders helpen eerste team Sportclub Irene aan de winst
Derde Buitenspelval van het seizoen in het teken van wraps en Bingo!
14 april 2024: speler van de week: Ebrahim Eshagh