Lynn Wilms staat voor haar debuut op WK-voetbal

Hoe trots mag je als vereniging zijn als één van jouw oud-leden voor het debuut staat op een WK? Nou, heel erg trots, en dat zijn wij als Sportclub Irene dan ook zeer zeker!!!

Lynn Wilms zit met het Nederlands Vrouwenteam op dit moment aan de andere kant van de wereld, in Australië en Nieuw Zeeland, waar een begin is gemaakt met het WK voor vrouwen. De Oranje Leeuwinnen zijn ingedeeld in poule E, en spelen de komende dagen de volgende wedstrijden:

Zondag 23 juli 9.30 uur: Nederland – Portugal (Dunedin Stadium Nieuw Zeeland)
Donderdag 27 juli 3.00 uur: Verenigde Staten – Nederland (Wellington Regional Stadium Nieuw Zeeland)
Dinsdag 1 augustus 9.00 uur: Vietnam – Nederland (Dunedin Stadium Nieuw Zeeland)

De 22-jarige rechtsback van VfL Wolfsburg, die inmiddels 34 interlands achter haar naam heeft staan (met 1 doelpunt), heeft wel al deelgenomen aan de Olympische Spelen en het EK.

Wij wensen namens de gehele club Lynn en haar ploeggenoten heel erg veel succes toe, op jacht naar het wereldgoud!

Klik HIER voor een aanmoedigingsvideo die Lynn ontvangen heeft vanuit het verre Tegelen.