Sportclub Irene Inside

Verschillende prioriteiten bij ‘zaterdagavondderby’ tussen Baarlo en Irene: ‘Het feestje in de kantine gaat er sowieso komen’
Zaterdag 20 april QUIZNIGHT bij Sportclub Irene
Mohammed Odriss tekent profcontract bij VVV-Venlo
Sportclub Irene JO11-3 kampioen!
Jason en Aston kunnen Sportclub Irene niet aan een overwinning helpen
17 maart 2024: speler van de week: Aston van den Kerkhof
17 maart 2024: speler van de week: Jason Ramakers
Start cursus verenigingsscheidsrechter aanstaande maandag – aanmelden nog mogelijk!
Sportclub Irene op LinkedIn

Word lid van Sportclub Irene!

Ben jij minstens vijf jaar en wil je graag voetballen? Of wil jouw zoon of dochter graag komen voetballen bij de mooiste sportvereniging van de gemeente? Sportclub Irene biedt voor zowel recreatieve als prestatieve voetballers een goede opleiding. Schrijf je nu in!

Vrijwilligers gezocht!

Wij zijn op zoek naar jou! Ongeacht leeftijd of ervaring, Sportclub Irene is altijd op zoek naar enthousiaste mensen die iets willen doen voor de club.

Sportclub Irene Business club

Sportclub Irene heeft een actieve business club, waarbij het regionale bedrijfsleven centraal staat.

Het doel van onze business club is de sponsoren van Sportclub Irene op een ongedwongen manier met elkaar in contact te brengen, zowel persoonlijk als digitaal.